کدام طرح را برای "لباس اول" تیم پرسپولیس انتخاب میکنید؟
کدام طرح را برای "لباس دوم" تیم پرسپولیس انتخاب میکنید؟
رفع ابهامات پیرامون پیشنهاد تولید لباس باشگاه پرسپولیس توسط شرکت نایکی
بیانیه اسپورت آوران:
با سلام
شرکت اسپورت آوران در راستای شفاف سازی پیرامون پیشنهاد تولید لباس باشگاه پرسپولیس توسط شرکت نایکی، نحوه گروه بندی تیمها از نظر شرکت نایکی و اطلاعاتی بیشتر در این زمینه را منتشر می نماید.
اطلاعات پیش رو قرار است به پرسش ها در زمینه چرایی اختصاصی نبودن طرح لباس پیشنهادی باشگاه پرسپولیس پاسخ دهند.
با این پیش زمینه، به بررسی گروه های طبقه بندی شده شرکت نایکی می پردازیم. نایکی لباسهای تولیدی خود را در چهار گروه طبقه بندی می کند:
گروه آ.در این گروه تیم های باشگاهی موفق اروپا و برزیل قرار می گیرند. نایکی از کشورهای صاحب سبک اروپا دو تیم و از کشورهایی با درجه متوسط به پایین، یک تیم را برگزده و در این طبقه بندی قرار می دهد. برای مثال دو تیم اینترمیلان و یونتوس از ایتالیا و تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا از اسپانیا در این گروه قرار گرفته اند.
گروه بی.شرکت نایکی به طور معمول با پیشنهاد تیم های پرطرفدار برای تولید لباس از طرح های از پیش تعریف شده این شرکت موافقت می کند؛ در واقع، داشتن طرفداران پرشمار تنها مزیت قرار گرفتن در این گروه ست. نایکی بر اساس این مزیت، باشگاه پرسپولیس را نیز در این گروه قرار داده و موافقت کرده تا برای این باشگاه البسه ورزشی تولید نماید.
گروه تیمهای ملی.قوانین نایکی برای این گروه کمی پیچیده تر و سختگیرانه تر از سایر بخش هاست. نایکی در اروپا تنها اسپانسر تیم هایی می شود که حضور در مرحله نهایی جام ملتهای اروپا و نیز مرحله حذفی جام جهانی را تجربه کنند.
برای تیم های آسیایی این قوانین به صورت حضور در میان چهار تیم جام ملتهای آسیا و حضور در مرحله حذفی جام جهانی ست.
گروه تی.شرکت نایکی در بخش تجارت یا Trade، برای ادای احترام به کشورهایی که در آن ها کارخانه های خود را دایر کرده، اسپانسرینگ این کشورها را نیز بر عهده می گیرد. کشورهایی چون مالزی، میانمار، هنگ کنگ، صربستان، سنگاپور و حتی بنگلادش در این بخش قرار می گیرند.
شرکت نایکی از امسال تصمیم گرفت تا گزینه ای را برای تیم های گروه بی اضافه نماید که به واسطه این گزینه، تیم های حاضر در این گروه بتوانند طرح های مورد علاقه خود را نیز به این شرکت سفارش دهند.
بر اساس این طرح، چنانچه یک باشگاه خواستار تولید طرح مورد علاقه خود شود، می بایست از این طرح دست کم ۱۰۰هزار دست سفارش دهد که دستکم حدود پنج میلیون دلار خواهد شد.
در سال جاری تنها دو باشگاه اورتون و آنژی ماخاچکالا از این طرح شرکت نایکی استفاده کرده اند و آشکار است که باشگاه های ایرانی توان پرداخت چنین هزینه ی ستگینی را نخواهند داشت.
اسپورت آوران بر این عقیده است که استفاده از طرح های از پیش تعریف شده نایکی نیز می تواند تحول بزرگی برای فوتبال باشگاهی ایران به شمار می رود و شروع مناسبی در این زمینه خواهد بود.
با احترام
اسپورت آوران
رفع ابهامات پیرامون پیشنهاد تولید لباس باشگاه پرسپولیس توسط شرکت نایکی
بیانیه اسپورت آوران:
با سلام
شرکت اسپورت آوران در راستای شفاف سازی پیرامون پیشنهاد تولید لباس باشگاه پرسپولیس توسط شرکت نایکی، نحوه گروه بندی تیمها از نظر شرکت نایکی و اطلاعاتی بیشتر در این زمینه را منتشر می نماید.
اطلاعات پیش رو قرار است به پرسش ها در زمینه چرایی اختصاصی نبودن طرح لباس پیشنهادی باشگاه پرسپولیس پاسخ دهند.
با این پیش زمینه، به بررسی گروه های طبقه بندی شده شرکت نایکی می پردازیم. نایکی لباسهای تولیدی خود را در چهار گروه طبقه بندی می کند:
گروه آ.در این گروه تیم های باشگاهی موفق اروپا و برزیل قرار می گیرند. نایکی از کشورهای صاحب سبک اروپا دو تیم و از کشورهایی با درجه متوسط به پایین، یک تیم را برگزده و در این طبقه بندی قرار می دهد. برای مثال دو تیم اینترمیلان و یونتوس از ایتالیا و تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا از اسپانیا در این گروه قرار گرفته اند.
گروه بی.شرکت نایکی به طور معمول با پیشنهاد تیم های پرطرفدار برای تولید لباس از طرح های از پیش تعریف شده این شرکت موافقت می کند؛ در واقع، داشتن طرفداران پرشمار تنها مزیت قرار گرفتن در این گروه ست. نایکی بر اساس این مزیت، باشگاه پرسپولیس را نیز در این گروه قرار داده و موافقت کرده تا برای این باشگاه البسه ورزشی تولید نماید.
گروه تیمهای ملی.قوانین نایکی برای این گروه کمی پیچیده تر و سختگیرانه تر از سایر بخش هاست. نایکی در اروپا تنها اسپانسر تیم هایی می شود که حضور در مرحله نهایی جام ملتهای اروپا و نیز مرحله حذفی جام جهانی را تجربه کنند.
برای تیم های آسیایی این قوانین به صورت حضور در میان چهار تیم جام ملتهای آسیا و حضور در مرحله حذفی جام جهانی ست.
گروه تی.شرکت نایکی در بخش تجارت یا Trade، برای ادای احترام به کشورهایی که در آن ها کارخانه های خود را دایر کرده، اسپانسرینگ این کشورها را نیز بر عهده می گیرد. کشورهایی چون مالزی، میانمار، هنگ کنگ، صربستان، سنگاپور و حتی بنگلادش در این بخش قرار می گیرند.
شرکت نایکی از امسال تصمیم گرفت تا گزینه ای را برای تیم های گروه بی اضافه نماید که به واسطه این گزینه، تیم های حاضر در این گروه بتوانند طرح های مورد علاقه خود را نیز به این شرکت سفارش دهند.
بر اساس این طرح، چنانچه یک باشگاه خواستار تولید طرح مورد علاقه خود شود، می بایست از این طرح دست کم ۱۰۰هزار دست سفارش دهد که دستکم حدود پنج میلیون دلار خواهد شد.
در سال جاری تنها دو باشگاه اورتون و آنژی ماخاچکالا از این طرح شرکت نایکی استفاده کرده اند و آشکار است که باشگاه های ایرانی توان پرداخت چنین هزینه ی ستگینی را نخواهند داشت.
اسپورت آوران بر این عقیده است که استفاده از طرح های از پیش تعریف شده نایکی نیز می تواند تحول بزرگی برای فوتبال باشگاهی ایران به شمار می رود و شروع مناسبی در این زمینه خواهد بود.
با احترام
اسپورت آوران
دیدگاهها
هر چي انتخاب ميكنن راه راه انتخاب نكنن...
هر چي ساده تر قشنگ تر
نظر من رو بخوايد آخري شماره 8
به نظر من 3 هم جذابه !
5 شبیه لباس آرسناله!!
من از 8 خوشم اومد...
سومی خیلی قشنگه
منم میگم 3
1-8
2-5
4
1.8
2.3
شماره 8 و 3
درضمن خیلی خوب میشه اگه آستینش مثل لباس تیم ملی فرانسه تا آرنج باشه
فوق العاه میشه
8 خوبه!
لباس دوم هم لباسی شبیه باشگاه لیورپلاته باشه، یک نوار قرمز کج :دی
http://blog.footballrascal.com/wp-content/uploads/2011/06/Flying-Falcao.jpg
1
شماره 8 خوبه
لباس دوم هم 4 خوبه
لباس دروازبانان رو هم کاش میزاشتید
3 لباس اول 5 لباس دوم
لباس اول 1و 8 بهتر هستن
ولی پوما و آدیداس خیلی بهترن
شماره ٧ عين لباس ميلانه ، ٦ هم شبيه لباس چند فصل پيش بايرنه
لباس اول شماره 8.
لباس دوم شماره 3
lebas awal 5ya 7 lebas dowom 3ya 4
نظرات شما عزیزان:
برچسبها: برای , اولین , بار , شما, انتخاب , کنید , پیراهن , پرسپولیس , فصل , بعد, چه , شکلی , باشد!, طرح, های, پیشنهادی, برای, لباس, فصل, بعد, پرسپولیس, ,
.:: آخرین مطالب ::.